Bilsenteret r2 > Nyheter > Blog > Bilsenteret R2 – Årets servicemarkedsbedrift i KIA

Bilsenteret R2 – Årets servicemarkedsbedrift i KIA

15. februar 2018 / Blog
Del på Facebook
Del på Twitter
Del på Pinterest
Del på Google Plus

For Stian Granli (t.h.) og resten av teamet hos Bilsenteret R2 handler det daglig om å yte god kundeservice. Her er Stian sammen med kunde Håvard Munkelien.

Konkurransen om å bli årets servicemarkedsforhandler er stor i KIA-kjeden. Av i alt 65 KIA-forhandlere i Norge ble verkstedet hos Bilsenteret R2 nylig kåret til årets beste for 2017. Denne prisen mottok de også i 2016 og 2014.

Prisen for beste servicemarkedsforhandler har i tillegg til hovedprisen, fire underkategorier.  Bilsenteret R2 var nominert i tre av de fire klassene, nemlig «Deler», «Teknisk» og «Garanti». Den fjerde kategorien var «Tilbehør».

Det er 3-4 nominerte i hver kategori, også til hovedprisen. – Bare det å bli nominert i fire av fem kategorier er fantastisk moro for oss, sier Stian Granli.

Best på totalen – tre ganger

Å vinne den gjeveste prisen, «Årets servicemarkedsforhandler» er like stort for oss i år som det var første året i 2014. Anerkjennelsen gir oss tilbakemelding på at vi gjør mye riktig. Da er det enkelt å utvikle oss videre i samme retning, sier kundebehandler og garantiansvarlig, Stian Granli. Stian er også teknisk leder i ettermarkedsteamet. – Vi er et team som synes det er gøy å hele tiden se etter forbedringer i alt vi gjør ut mot kundene.

Kombinasjonen dyktige medarbeidere, godt samarbeid og arbeidsmiljø samt mange fornøyde kunder er for oss uslåelig. Vi er alle alltid opptatt av at kundene våre skal være fornøyd etter at de har vært hos oss.

Ettermarkedsteamet

Tilsammen i verkstedet og kundemottaket jobber syv medarbeidere. Størrelsesmessig er de omtrent på gjennomsnittsstørrelsen i KIA-kjeden. Teamet består av mekanikerne Remy Løken, Kim Kanestrøm, Øyvind Nordmyren og Fredrik Aspen. I tillegg er Børje Rønning dedikert med å klargjøre biler før overlevering til kunden. I front sitter servicesjef Erik Granum og kundemottaker/garantiansvarlig, Stian Granli.

 

I kundemottaket (t.v.) står Stian Granli og Erik Granum. I verkstedet finner vi blant annet Fredrik Aspen (bildet i midten) og t.h. bilklargjører Børje Rønning.

 

Vil bli enda bedre

Vi vil selvfølgelig utvikle oss videre og bli enda bedre. Denne utmerkelsen vil vi gjerne forsvare også neste år. Selv om vi har fått prisen for 2017 legger vi oss ikke bakpå og suger på karamellen. Denne har gitt oss nok et kjempe-boost til å fokusere på å gjøre ting enda bedre.

-For oss er det en selvfølge å ta så godt vare på kundene våre som råd er, sier Stian. Det går lekende lett når man har så mange trivelige og lojale kunder, som også anbefaler oss. Derfor retter vi en stor til alle våre KIA-kunder som gjør det mulig for oss å vise hva vi er gode for.

TRENGER DU HJELP TIL Å FINNE EN BIL?

Ta kontakt med oss